حـــدیــث دوســــت

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست / که آشنا سخن آشنا نگه دارد
مشخصات بلاگ
حـــدیــث دوســــت

...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ق.ظ

باران‌های شبانه


باران‌های شبانه، هوای روزهای این‌جا را خوب می‌کند. ن

می‌دانم این نسیم‌های خنک، روزها را خواستنی‌تر کرده یا عطر مهربانی تو که همه‌جای زمین و زمان را برداشته،

همه‌جای زندگیِ من را...

نگفته بودم من آدمِ ایمان‌آوردن‌های بعدِ بارانم؟! ...


وَ هو الّذی ینزّل الغیث مِن بعدِ ما قنطوا و ینشرُ رَحمَته.



و اوست که بعدِ ناامیدی باران می‌باراند و...




گل




 پ ن : باشد، حواسم هست؛ شب‌ها را باید بارید که روزها خوب بشوند.  

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۳
حدیث دوست

نظرات  (۱)

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۶ امیـــــد ...
امام ما در حساس ترین برهه ی تاریخ،جبهه بزرگ دعوت به اسلام را برای سربازان انقلاب گشوده اند...
جبهه رسانه ای دشمن نیز تمام توان خود را به کار بسته تا صدای دعوت مولای ما را خاموش کند ... 

تکلیف چیست؟ !
چرا برخی صدای جنگ رسانه ای را نمی شنوند؟!
جنازه ملک عبدالله را رها کنید ...
او مدت هاست که در جهنم است ...
و از مرگ وی فقط می توان عبرت آموخت!

جبهه ما اینها نیست!
امام ما در جبهه دیگری می جنگد

همه ما باید به هرشکلی دعوت کننده باشیم ...

سلام بعد یه مدت نسبتا طولانی برگشتم منتظر نگاه گرمتون هستم
ممنون که به ما سر زدید 
یاعلی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی