حـــدیــث دوســــت

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست / که آشنا سخن آشنا نگه دارد
مشخصات بلاگ
حـــدیــث دوســــت

...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ق.ظ

حال و هوای عرفه

 

 

 

 
 
 
...جهل و نادانی من و عصیان و گستاخی من، تو را باز نداشت از اینکه راهنمایی ام کنی به سوی صراط قربتت و موفقم گردانی به آنچه رضا و خشنودی توست.

پس

هرگاه که تو را خواندم، پاسخم گفتی؛

هرچه از تو خواستم، عنایتم فرمودی؛

هرگاه اطاعتت کردم، قدردانی و تشکر کردی؛

و هر زمان که شکرت را بر جا آوردم، بر نعمتهایم افزودی؛

و اینها همه چیست؟

جز نعمت تمام و کمال و احسان بی پایان تو!؟

... من کدام یک از نعمت های تو را می توانم بشمارم یا حتی به یاد آورم و به خاطر بسپارم؟
 
 
......

ترجمه بخشی از دعای عرفه از دکتر شریعتی

 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۱
حدیث دوست

نظرات  (۳)

۱۱ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۱ آرین حصاری افشار
با سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبایی داری.خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی. من با همه تبادل لینک میکنم. البته توی وبلاگ من همه نوع مطب پیدا میشه. پیشاپیش متشکرم.
پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون

سلام مومن.جزاکم الله خیرا


عید قربان را صمیمانه تبریک عرض می کنم

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک


تشکر
همچنین
۱۴ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۶ فانوس جزیره
امیرالمومنین علی علیه السلام
عمر تو شماره نَفَسهای توست و این نفَسها را نگهبانی شماره می کند.
غررالحکم . ح3015


سلام علیکم
عید قربان بر شما بزرگوار مبارک
عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام 

همچنین بر شما مبارک 

تشکر از حضور تون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی