حـــدیــث دوســــت

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست / که آشنا سخن آشنا نگه دارد
مشخصات بلاگ
حـــدیــث دوســــت

...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۱۵ ب.ظ

شب اول

روضه‌خوان‌ها شب اول، روضه‌ی حضرت مسلم می‌خوانند. نام دقیق‌ترش شاید «روضه‌ی غربت حسین» باشد.

وقتی معلوم بشود از آن چندهزار نامه‌ی دعوت، یکی‌ش راست و حسینی نبوده.

از آن‌همه «فالعجل العجل»ها یکی‌ش مردانه نبوده.  

روضه‌خوان‌ها روضه‌ی مسلم می‌خوانند

و من فکر می‌کنم

چقدر شبیهم به آن‌ها که توی نماز جماعت آخر پشت مسلم را خالی کردند. چقدر اهل منفعت‌ام و پای عافیت که به میان بیاید، چقدر زود دست دلم می‌لرزد. چقدر مرد میدان‌های سخت نیستم.


روضه‌خوان‌ها روضه‌ی مسلم می‌خوانند و من از خودم می‌ترسم.

از کوچه‌های کوفه‌ی خودم فرار می‎کنم.

می‌روم جایی توی بیابان‌های اطراف گم و گور می‌شوم،

جایی که گذار کاروانت به من نیافتد...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
حدیث دوست

نظرات  (۴)

۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۸ ابراهیم ایلخانی
سلام ایام رو تسلیت عرض میکنم خدمت تان....
پاسخ:
سلام 

ممنون از حضورتون 
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۰ فاطمه مهدیخانی
سلام ایام رو تسلیت عرض میکنم خدمت خواهر جان
التماس دعا مومن
یاعلی
پاسخ:
سلام
همچنین
حاجت روا ان شاالله
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
سلام نظر لطفتونه 

حتما سر میزنم 
I don't even know what to say, this made things so much eaiers!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی