حـــدیــث دوســــت

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست / که آشنا سخن آشنا نگه دارد
مشخصات بلاگ
حـــدیــث دوســــت

...

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان
سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ق.ظ

من ایرانیم

من ایرانیم




من ایرانی ام !

اهورامزدای من (الله) است،

از تبار کوروشم، ولی شاهم حسین بن علی(ع)ست،

از دیار آرشم، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،

امپراطوری ام هخامنشی ست، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،

شاه عباس را دوست دارم، ولی شاه عباس من عباس بن علیست،

آری
من ایرانی ام
عاشق کاوه،
مدیون نادرشاه،
ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)ست،




زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم،
ولی تمام زیبایی های دنیا را
در کلام مولایم حیدرکرار میبینم،

آری آری من یک ایرانی ام،
یک ایرانی عاشق اهل بیت
و
متنفر و دشمن با دشمنان و منکران اهل بیت.

خدا لعنت کند کسانی که
به بهانه اصالت
میخواهند مذهب ما را
برای دو روز خوشگذرانی دنیا از ما بگیرند.

من یک ایرانیه با اصالت شیعه هستم.
و
به دین و اصالت خودم افتخار میکنم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۹
حدیث دوست

نظرات  (۱)

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام علیکم
خدارا شاکریم که گروهی دور هم جمع شدیم تا قدمی برای شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی برداریم.
لطفا در این راه حامی ، کنار و پشتیبان ما باشید.
اجر شما با شهدا.
پاسخ:
علیکم السلام
موفق و پاینده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی